حرف آخر

دانلود سوالات و نمونه سوال کنکور

حرف آخر

دانلود سوالات و نمونه سوال کنکور

سوالات کنکور و نمونه سوال را از حرف آخر دانلود کنید. حرف آخر پر از مشاوره کنکور و نکاتی فوق العاده برای برنامه ریزی کنکور می باشد. در حرف آخر همه چیز رایگان است. حرف آخر را دنبال کنید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰


تیم دیجی کنکور بعد از تلاش های شبانه روزی بالاخره توانست جزوه فیزیک دهم تجربی را آماده کند و در اختیار شما دانش آموزان عزیزی و دیجی کنکوری های دوست داشتنی قرار دهد.  همانطور که می دانید فیزیک دهم تجربی 4 فصل دارد که ما برای شما جزوات فصل به فصل یعنی جزوه فیزیک دهم تجربی فصل اول و جزوه فیزیک دهم فصل 2 ( جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 2 ) و جزوه فیزیک دهم فصل 3 ( جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 3 ) و جزوه فصل چهارم فیزیک دهم ( جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 4 ) را آماده کرده است. همچنین قابلیت دانلود جزوه کامل فیزیک دهم تجربی را در اختیار شما قرار داده است.

دانلود جزوه فیزیک دهم – دانلود جزوه رایگان فیزیک دهم – جزوه کامل فیزیک دهم تجربی رایگان – دانلود جزوه کامل فیزیک دهم تجربی – دانلود جزوه فیزیک دهم تجربی – جزوه فیزیک تجربی فصل اول – جزوه فیزیک دهم فصل 2 – جزوه فیزیک دهم فصل 3 – جزوه فیزیک دهم فصل 4 – دانلود جزوه کامل فیزیک دهم


دانلود جزوه فیزیک دهم تجربی

مقدمه گویی تقریبا کافیه . البته یه چن تا نکته مونده که حتما باید بگیم. امکان دانلود جزوه فیزیک دهم تجربی در حالتی در اختیار شما قرار گرفته است که جزوه فیزیک دهم تجربی در 4 فصل ارائه شده است. فصل اول که به مبحث اندازه گیری پرداخته شده است. فصل دوم به کار و انرژی و توان و فصل سوم ویژگی های فیزیکی مواد و فصل چهارم دما و گرما می باشد. تقریاب مباحث فیزیک دهم تجربی می تواند پایه ای برای فیزیک های سال های بعد شما باشد. مخصوصا فصل دوم و چهارم که از اهمیت بیشتری برخوردار است. پس با دیجی کنکور با دانلود جزوه فیزیک دهم تجربی همراه باشید. جزوات فوق العاده را برای شما آماده کرده ایم.



جزوه فیزیک دهم تجربی فصل اول

فصل اول فیزیک دهم تجربی به مبحث اندازه گیری در فیزیک پرداخته است. از مبحث مدل سازی شروع می کند و با اندازه گیری و معرفی کمیت ها شما نیمه ی پایانی فصل می رسید. در انتهای فصل موضوعی را مطرح کرده است که دانلود جزوه فیزیک دهم تجربی فصل اول برای شما به موضوعی مهم تبدیل می کند و آن هم تخمین مرتبه بزرگی در فیزیک می باشد. این مبحث هم به تنهایی موضوعی مهم و قابل اعتنا می باشد و هم در فصل هایی بعدی و هم تست های کنکور سراسری می تواند به شما کمک به سزایی کند. پس با ما همچنان همراه باشید و جزوه فیزیک دهم تجربی فصل را از باکس زیر دانلود کنید و از جزوه فیزیک دهم تجربی فصل اول منتشر شده در سایت دیجی کنکور لذت ببرید.


جزوه فیزیک دهم فصل  2  – جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 2

در فصل دوم فیزیک دهم تجربی ، کتاب درسی به مبحث کار و انرژی و توان می پرادزد. مبحث مهم و پر سوال و پر نکته . می تونیم بگیم این مبحث در فیزیک دهم می تونه پایه ای باشه برای این مبحث در سال ها و پایه های بعد شما که یادگرفتن و فهمیدن این فصل و درک کامل مفاهیم و فرمول های می تونه کمک به سزایی به شما بکنه . پس میتونیم نتیجه گیری کنیم که دانلود جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 2 از نون شب برای شما واجب تره . پس جزوه فیزیک دهم فصل 2 ( جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 2 را دانلود کنید و جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 2 منتشر شده از سایت دیجی کنکور لذت ببرید.


جزوه فیزیک دهم فصل 3 – جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 3

جزوه فیزیک دهم تجربی را تا فصل دوم دانلود کرده اید. در فصل سوم فیزیک دهم تجربی کتاب درسی به ویژگی های فیزیکی ماده می پردازد. در واقع ویژگی های فیزیک ماده که شما بحث شاره ها و فشار می باشد از مباحث تقریبا مهم و نه چندان سخته فیزیکه که باید حتما حتما بر اون تسلط کافی داشته باشید. داشتن جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 3 یا همون جزوه فیزیک دهم فصل 3 از اهمیت بسیار زیادی برخودار هستش. حالا چرا ؟ چون این فصل یه چن تا نکته داره که شما وقتی جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 3 رو دانلود می کنید یعنی منظورم اینه که شما جزوه فیزیک دهم فصل 3 رو دانلود می کنید. اون چن تا نکته رو تو کمترین زمان ممکن یاد می گیرید و خیالتون از همه چی راحت میشه و می تونید سوالات و تست های این فصل رو به سادگی آب خوردن حل کنید.


جزوه فصل چهارم فیزیک دهم – جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 4

فصل چهارم یا همون فصل انتهایی فیزیک دهم تجربی به مبحث تقریبا جذاب و بسیار بسیار مهم گرما و دما می پردازد. جزوه فیزیک گرما در فیزیک از جزوه هایی است که در بین دانش آزموان بسیار دست به دست می شود. و طرفداران بسیاری دارد. گرما در کنکور سراسری هم از اهمیت خوب و خاصی برخوردار است و جزوه فصل چهارم فیزیک دهم یا جزوه گرما فیزیک دهم تجربی را حتما از باکس زیر دانلود کنید و جزوه گرما فیزیک دهم را حتما از اهمیت فوق زیادی برخوردار است پس جزوه فیزیک دهم فصل 4 ( جزوه فصل چهارم فیزیک دهم ، جزوه فیزیک دهم تجربی فصل 4 را دانلود کنید و از این جزوه هم مثل سایر جزوات سایت دیجی کنکور لذت ببرید.


دانلود جزوه کامل فیزیک دهم تجربی

جزوه کامل هر درس در طول تحصیل در بین دانش آموزان از محبوبیت خاصی برخوردار است و جزوات جامع و کامل میتواند نیاز بسیاری از دانش آموزان را برطرف کند. دیجی کنکور هم امکان دانلود جزوه کامل فیزیک دهم تجربی در اختیار شما قرار داده است. در جزوه کامل فیزیک دهم تجربی همه ی فصول یعنی هر 4 فصل قرار دارد و می تواند نیاز شما رو در جزوه فیزیک دهم تجربی به صورت کامل برطرف کند. با دانلود جزوه کامل فیزیک دهم تجربی لذت واقعی داشتن جزوه کامل فیزیک دهم تجربی را بچشید.


ما در دیجی کنکور برای اینکه شما بهتر بتوانید برای کنکور خودتون برنامه ریزی کنید، مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی بسیاری در حوزه ی برنامه ریزی کنکور آماده کرده ایم. همه ی این مقالات و دوره های صوتی را به صورت رایگان در دیجی کنکور منتشر کردیم. شاید مطالعه کلیه مقالات و دیدن کلیه های دوره صوتی و ویدیویی دیجی کنکور نهایتا 1 ساعت از شما وقت بگیرد ولی حتما حتما تمامی این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی را به صورت کامل مطالعه و مشاهده کنید . این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی می تواند تاثیر باور نکردنی ای در رتبه برتر شدن شما در کنکور سراسری داشته باشد.


کامنت بزارید و سوالاتتون رو بپرسید و ما رو نقد کنید !!

اگر ایرادی یا اشکالی در جزوه عربی دهم وجود داشت ، در قسمت نظرات سایت حتما بهمون بگید تا به سرعت اون مشکل رو رفع کنیم. اگر پیشنهاد ، انتقاد یا نظری داشتید ، حتما مطرح کنید تا هر روز بهتر از روز قبل باشیم. اگر این جزوات برای شما مفید بود ، کامنت بزارید تا دوستاتونم بتونن با نظرات شما از این جزوات استفاده کنند و بهره مند شوند.


 


  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • سید محمد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی